Mākslas un dizaina ekspedīcija:
Iepazīsti dizainu!
“Iepazīsti dizainu!” ir izglītojoša mācību nodarbība 5.–12. klašu skolēniem ar mērķi veidot izpratni par dizaina nozīmi ikdienā.
Nodarbībā diskusiju veidā tiek izzināts kompleksais dizaina veidošanas process un rastas atbildes uz dažādiem ar dizainu saistītiem jautājumiem. Kā top dizains? Kā māksla atšķiras no dizaina? Kāds ir ceļš no idejas līdz gatavam produktam?
Nodarbības sākumā skolēni muzeja ekspozīcijā izpēta dizaina kolekcijas priekšmetus, kas pārstāv mūsdienu dizaina atšķirīgos veidus – rūpniecisko dizainu, modes dizainu, rotu dizainu u.c. Diskusijai par dažādajiem dizaina aspektiem seko nodarbības praktiskā daļa, kurā skolēni paši var kļūt par dizaineriem. Katrs var izmēģināt dizaina domāšanas principus un radīt nebijušus risinājumus ikdienišķām problēmām. Nodarbības noslēgumā skolēni prezentē savas idejas un iesaista grupas biedrus diskusijā.
Programma un uzdevumi tiek pielāgoti dalībnieku vecumam un interesēm.
Papildu informācija
- Norise notiek ekspozīcijā “Dizaina process”. Pirms norises tikšanās ar muzejpedagogu 1. stāva vestibilā.
- Muzejā vēlams ierasties aptuveni 10–15 minūtes pirms norises sākuma, lai nesteidzīgi varētu izmantot kases un garderobes pakalpojumus.
- Pirms muzeja apmeklējuma lūdzam iepazīties ar muzeja iekšējās kārtības noteikumiem. Apliecinājumu par iepazīšanos ar iekšējās kārtības noteikumiem pirms norises parakstītu jāiesniedz kasē vai jānosūta elektroniski.
- Informācija par norēķinu kārtību.
- Maksimālais dalībnieku skaits grupā – 25.
Norises piekļūstamība
- Norise ir daļēji piekļūstama cilvēkiem ar kustību traucējumiem – līdz norises vietai 3. stāvā var nokļūt, izmantojot kāpnes vai liftu. Lai nokļūtu līdz ekspozīcijai “Dizaina process”, jāpārvar 3 pakāpieni.
- Nodarbības sarežģītības līmeni iespējams pielāgot auditorijas vajadzībām, norisi iepriekš saskaņojot.
- Plašāka informācija par piekļūstamību muzejā.
Ja Jums jānodrošina īpašas piekļuves prasības vai ir jautājumi par muzeja piekļūstamību, lūdzam sazināties: +371 67 222 235, .